لغات تخصصی مددکاری اجتماعی

مجموعه ای از لغات تخصصی مددکاری اجتماعی

مددکاری اجتماعی: مددکاری اجتماعی، حرفه‌ای است متشکل از علم، هنر و مهارت و مددکار اجتماعی کسی است که سعی می‌کند به فرد یا گروه اجتماعی کمک کند تا با مشکلات خود مواجه شوند و به توانایی‌های درونی خود پی ببرند.
سپس به آنها کمک می‌کند که با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند و توانمندی‌های درونی‌شان، مشکل‌شان را حل و فصل کنند.

 برنامه‌ریزی مددکاری اجتماعی: فرایند طراحی و اجرای برنامه‌ها و خدمات مددکاری با هدف ارتقای رفاه اجتماعی، افزایش سطح زندگی افراد و جامعه.

برنامه‌ریزی مسیر حیات: فرایند برنامه‌ریزی و تدوین اهداف زندگی و راهبردهای شخصی و حرفه‌ای فرد در طول دوره زندگی.

برنامه‌ریزی اجتماعی: فرایند طراحی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌هایی است که برای حل مسائل و بهبود شرایط اجتماعی در نظر گرفته می‌شود. این شامل برنامه‌ریزی مداخله، برنامه‌ریزی رفاهی و برنامه‌ریزی توسعه است.

مداخله مددکاری اجتماعی: فرایندی که متخصصان مددکاری اجتماعی به منظور حل مشکلات افراد و خانواده‌ها، ارائه پشتیبانی روانی اجتماعی، توانمندسازی فردی و اجتماعی و تسهیل دسترسی به خدمات اساسی مانند بهداشت، آموزش و مسکن و... انجام می‌دهند. توانمندسازی اجتماعی نیازمند تقویت تعاملات اجتماعی سالم و مثبت است. این شامل ایجاد فضاها و فرصت‌هایی است که افراد بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تجربیات و دانش خود را به اشتراک بگذارند و از همدیگر یاد بگیرند.

چطور خرید کنم؟

راهنمایی سریع خرید محصول 

 

اگر هنگام خرید دچار مشکل شده‌اید و یا نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق واتساپ به شماره  1130 712 935 98+ با ما در ارتباط باشید و یا صفحه آموزش خرید را بخوانید.

توضیحات بیشتر
پرداخت چگونه است؟

شیوه‌ پرداخت خرید محصول

 

فقط خرید از طریق سایت صورت می گیرد و پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود.

توضیحات بیشتر
ارسال چطور؟

شیوه‌های ارسال محصول

 

هزینه‌ی ارسال در تهران و شهرستان به عهده خریدار می باشد. هزینه ها بر اساس تعرفه پست و پیک اسنپ محاسبه می شود.

توضیحات بیشتر
ما رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
اولین بانک فروش کتاب های مددکاری اجتماعی و علوم انسانی. هرکجا هستید کتاب های مورد علاقه خود را از اینجا تهیه کنید.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به " iswbookcafe.com" می باشد.
توسعه و برنامه نویسی توسط ره رایان